http://forum.softpedia.com/topic/921735-lenovo-a820-utilizare-configurare/page__st__18
Referitor la blocaje, noi am finalizat verificarile impreuna cu operatorul Orange.
Telefonul se blocheza pe inchis apel sau pe alarma sau pe alte aplicatii, datorita anumitor serii de cartele orange care contin o aplicatie cu defectiuni si decalibreaza telefonul (pana acum am depistat cartele cu defectiuni pe care este scris "J03", "U06" la abonamente si "P04" sau "P08" la cartele reincarcabile, pe toata linia de smartphone-uri Android 4.0 ICS cu procesor mediatek 1Ghz.
Indiferent cu ce cartela apelati, daca in telefon exista cartela de orange cu defectiuni, telefonul se va bloca aleatoriu.
Daca se indeparteaza cartela Orange din telefon, va garantam 100% ca nu se va mai bloca niciodata, lucru confirmat in sute de teste.
Sau facut sute de teste, si s-a constatat ca exista si cartele orange (spre exemplu "U04" abonament si "P05" cartela prepay) cu care nu se blocheaza niciodata, ceea ce confirma de ce multor alti clienti nu li s-a blocat niciodata.
Orange a primit de la noi un telefon pentru teste si in momentul de fata lucreaza la identificarea cartelelor problematice pentru retragere acestora. Aceasta responsabilitate revine Orange exclusiv, pentru a oferi o platforma compatibila cu orice sistem de operare.
Astfel, din moment ce folosind alte certele de abonament sau prepay tot de la Orange, telefonul functioneaza perfect fara niciun blocaj, telefoanele nu sunt defecte si sunt compatibile cu Orange conform specificatiilor in banda de retea.
Ramane doar sa asteptam ca Orange sa depaseasca aceasta problema.
a) puteti merge la un centru Orange si sa inlocuiti cartela Orange. Daca aveti abonament, solicitati in mod expres cartela de tip "U04" in functie de seria din care face parte numarul dvs., sau cartela de tip "P05" pentru cartele reincarcabile. Toti clientii dupa schimbarea SIM-ului ne-au scris ca nu s-a mai blocat niciodata. Din pacate este posibil ca operatorul sa spuna ca pentru numarul dvs. nu mai au cartela tip vechi "U04" si au doar cartele tip nou "U06" caz in care este acelasi tip de cartela cu defectiuni si nu ridicati cartela "U06". Insistati ca doriti sa vi se comande tip "abonament U04" sau tip "prepay P05" la centrul Orange si cand puteti reveni pentru ea.
b.) orange a lansat de cateva zile pe piata, o noua serie de SIM-uri despre care ne-au transmis ca s-au corectat defectiunile. Aceste SIM-uri au indicativul "U07 abonament" si "P09 prepay". Aceste cartele nu sunt inca disponibile in orice magazin, astfel daca nu gasiti cartelele de la punctul "a", specificati operatorului de la magazin ca doriti sa vi se comande la centrul Orange cartela de tip "U07 abonament" sau "P09 prepay" si cand puteti reveni pentru ea.
c) Inainte de introducerea unei noi cartele, avand cartela scoasa din telefon, realizati o resetare a sistemului de operare pentru a se recalibra.
Apasati pe tasta Power ON timp de 3 secunde, apoi luati degetul si apasati pe ambele taste Volum-Sus si Volum-Jos, tineti apasat pana intrati in meniul Recovery, apoi puteti sa luati degetele de pe cele 2 butoane. Daca telefonul intra in meniul normal, scoateti bateria, puneti bateria si repetati. Telefonul va intra in modul RECOVERY si puteti naviga folosind butoanele Volum Sus si Volum Jos si tasta POWER pentru OK.
Din meniul recovery, alegeti Wipe/Reset factory settings. "
Testing the Silk Platform in 2024: Achieving 20 GiB/s I/O Throughput in a
Single Cloud VM
-
Hands-on technical analysis of a novel data platform for high-performance
block I/O in the cloud, tested by Tanel Poder, a database consultant and a
long-t...
Acum 2 săptămâni
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu