2019-04-19

ford focus 1.6 diesel probleme cu aer conditionat conducta fisurata din cauza ureche prindere far

ford focus 1.6 tdci
Sal , 

Am un Focus 1.6 TDCI si am ramas fara freon. Problema e designul farurului care sectioneaza conducta de aer conditionat. Cred ca e o problema generala. Se poate vedea in poza 1.jpg cum a fost sectionata conducta. Farul are pe interior o bucata de plastic care , cu timpul , 'taie' teava. Eu am taiat bucata de plastic. In poza 2.jpg se poate vedea ca plasticul A a fost tait. E identic cu plasticul B. Pe conducta in locul unde plasticul atinge teava , cei de la Ford au pus un burete , dar nu tine , e prea slab. 
Solutia a fost sa se sudeze locul respectiv ,poza 3.jpg atasata.
Ii rog pe cei care au timp , sau moderatori , sa creeze un topic separat , cred ca ar ajuta multa lume.

Aceiasi problema am avut-o si eu saptamana trecuta . Fix in aceiasi zona si din aceleasi cauze mi s-a fisurat si mie teava de la AC. Solutia a fost tot lipirea .


aceasi problema am avuto si eu urechile din plastic de la far au sectionat conducta de ac am rupt urechile de la far am cositorit teava 30 ron incarcare freon si acum ac functioneaza ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu