Salut,la cutia TF80 procedura este simpla si ma astept sa fie si la tine cam la fel: demontat priza de aer si filtru de aer pentru acces la dopul superior al cutiei de viteze, desfacut dop cu torx55,apoi sub masina ,dat jos scut ,torx40 pentru dopul de nivel apoi imbus hexagonal de 17 pentru dop de scurgere, curg aprox 3,7 litri de ulei, se pune dopul inapoi. Scos returul de pe circuitul de ulei din partea superioara a radiatorului din clips verde de plastic( e bine sa ai pregatit de schimb daca e copt se poate rupe) si se pune in loc un furtun potrivit de preferinta transparent,care se introduce putin fortat,se pun inapoi in cutie 4 litri de ulei nou, dopul pus provizoriu, apoi cu filtru de aer montat asa incat sa permita accesul la dopul superior al cutiei si se porneste motorul trecand cutia prin toate pozitiile pana curg 2 litri de ulei murdar , se opreste motorul , se adauga 2 litri de ulei de ulei nou si se repeta procedura -scos 2 litri murdar ,pus 2 litri nou- inca o data sau de doua ori pana ce pe furtun se vede ulei curat culoare roz capsuna.Apoi se monteaza totul la loc, se porneste motorul cu tester pentru temperatura ulei in cutie si cand temperatura este de 55-60 de grade se face din dopul mic nivelul de ulei. Dureaza 30 de minute, ulei dedicat Volvo este si la Ravenol cu 40lei /l ,e bine sa ai pregatit 10 litri.
Everything Changes
-
I saw a recent tweet (on Bluesky) from SQLDaily highlighting a blog note
that Lukas Eder wrote in 2016 with the title: “Avoid using COUNT() in SQL
when you...
Acum o săptămână
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu