2010-03-09

banc DE

Un african, tocmai recunoscut ca azilant, se plimba mândru pe strazile noului sau oras.
El se adreseaza primului întâlnit, spunându-i: "Multumesc draga germanule, va multumesc ca m-ati primit în tara voastra minunata, ca mi-ati oferit ajutor, adapost si asigurare medicala.
Cel caruia i se adresase raspunde : " Va înselati, eu sunt albanez."
Omul merge mai departe si se adreseaza unei alte persoane: "Multumesc pentru ca m-ati primit în asa o tara frumoasa ca Germania ! "
Acesta îi raspunde: “Eu nu sunt neamt, eu sunt român...”
Mai întâlneste o persoana si spune din nou: “Multumesc pentru minunata Germanie !”. Cel interpelat ridica din umeri si zice :“Eu nu sunt german, sunt egiptean.”
Apoi vede el o femeie ceva mai vârstnica si o întreaba. “Sunteti nemtoaica?”       “Nu”, zice femaia, “sunt turcoaica.”  
Nedumerit, o întreaba:  “Dar unde sunt, femeie, toti nemtii astia ?”
Femeia se uita la ceas si spune: “Probabil la munca...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu