2018-06-06

tt

DOR DE TATA     Cand sunt copiii nostri mici   Noi pentru ei suntem TATICI   Ce gingas e, si suna bine   TATICULE, mi-e dor de tine     Dar anii trec si deodata   Nu mai esti TATIC, acum esti TATA   Dar si asa tot suna bine   TATA, ...imi este dor de tine     Dar cresc, nu le mai esti pe plac   Din TATA, tu devii BABAC   Si vorba suna trist si gol   BABACULE, ...mai da-mi un pol     Dar viata e un foc de paie   Si, vrei nu vrei, ajungi TATAIE   Iar vorba ta, in ras e luata   TATAIE,... ia mai las-o balta...     Si-n anii care-ti mai raman   
Te vor numii doar AL BATRAN   Si vorba lor te nauceste   BATRANE,... ce-ti mai trebuieste ?     Copile, tu sa ai stiinta   Am fost un tata cu credinta   Si din putin, de-a fost sa fie,   Eu am rabdat, si ti-am dat tie     Dar fa-mi, te rog, o bucurie   La cimitir, de vii la mine   Sa-mi zici ca in copilarie   TATICULE, mi-e dor de tine.... l...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu