2019-01-02

https://republica.ro/z-oare-de-ce-am-nevoie-de-zece-perne-si-de-4-pilote-cum-am-facut-primii-pasi-in-viata-minimalista


Mereu cumpărăm. Ne trebuie tot felul de chestii. Obiecte. Lucruri. Stuff. Sau credem că ne trebuie. Când de fapt avem nevoie de atât de puține...
Și există suficient pentru toți. Cum ar fi dacă am înlocui obiectele cu trăiri, fotografiile cu amintiri, dacă am înlocui hainele cele multe cu fapte bune, așa zisele nevoi exterioare cu cele adevărate, interioare... Cum ar fi dacă am cumpăra doar atât cât putem mânca, dacă nu ne-am mai face provizii precum urșii... Cum ar fi dacă am păstra doar ceea ce folosim. Cum ar fi dacă nu ne-am mai atașa de lucruri? Dacă pur și simplu le-am da drumul...
Cu câte plecăm oare de pe lumea asta? Cum să întâmpinăm noul când suntem atât de plini de ceea ce este vechi? Cum să evoluăm când suntem plini de atâtea credințe vechi?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu