2022-04-12

tristan tate

 Mama uneia dintre fetele care se aflau în vila deținută de frații Tate în momentul în care au dat buzna mascații a dat declarații jurnaliștilor. „Copilul meu e un copil cuminte, niciodată nu mi-a făcut probleme. Mereu o întrebam dacă are prieten și-mi spunea: ‘Nu, mami. Eu doar mă duc la facultate’. E un copil foarte cuminte, cred că de-aia a și racolat-o, că e prea naivă. Mi-a zis că iese la un suc cu o prietenă. Mie mi s-a părut un lucru ciudat de la început, de când am văzut poze cu fata cu care zicea că iese. Am văzut că fata aia avea o figură mai dubioasă, nu mi-a plăcut, dar am zis să nu-i zic nimic copilului meu. M-am gândit că e colegă cu ea, iese și ea la o cafea cu o colegă, nu face nimic rău. Asta cred că e de-aia de racolează. Clar anturajul e de vină! Fata mea are 20 de ani, e anul II la facultate. De o lună de zile parcă nu-mi mai spunea tot ce face. Ea care înainte îmi zicea tot-tot. Ea s-a dus la mai multe prezentări. Cred că ăsta (n.r. Tristan Tate) asta face, racolează fete naive de la prezentări. Așa mă gândesc. Cred că de acolo a racolat-o ‘peștoaica’ aia și a adus-o la ăsta. Că mereu mi-a trimis poze: uite, mami, sunt la prezentare, stăm atât, ne dau atâția bani. Copilul îmi spunea tot, nu-mi ascundea nimic. Cred că a văzut-o naivă și cuminte și a adus-o aici. Voia s-o vândă aici sau peste hotare. Ce-o fi zis: Hai, că asta e tocmai bună, că e cuminte, naivă”, a spus femeia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu