2021-09-28

la comun

 Ba, exista o singura chestie valoroasa in viata: timpul. Nu banii. Bani printeaza astia cu camioanele, da-i in mortii lor sa-i darame. Stii ce nu printeaza? Timp. Cat mai ai de trait si cum ti-l petreci. Si daca ar fi oamenii suficient de inteligenti incat sa priceapa treaba asta, si-ar baga pula-ntr-o gramada de harneli pe care le suporta (aproape) zilnic. Da' din fericire sunt prosti de maraie, nu-i un pericol sa se prinda. Eu nu stiu cat pula mea mai traiesc, nu cred ca stiu multi oameni in general, da' cat mai traiesc, o sa tot incerc sa imi petrec timpul intr-un mod mai placut, asa. Nu, aia nu-nseamna sa stau in transportul de comun cu restul vitelor nespalate/demente. Ma doare-n pula si ii sparg rectul lu' Greta, aia e.

Parca vad in pula mea un bosorog horcaind pe patu' de moarte "nu-mi pare rau ca mor, ca macar am ajuns cu metroul la birou la 9 fix in fiecare zi". Bee-ton.


Ce ma sictireste pe mine la discutia asta cu transport in comun si plm, bogati, saraci, e vrajeala cu "aia e impresia ta despre bogati". Nu, nu e a mea. Cu cat faci mai multi bani, cu atat mai mult vezi ce tampiti/nespalati/retarzi sunt oamenii din jur si cu atat mai mult vrei sa eviti contactul cu ei. La modul nu ca ar fi impresia mea, dar stiti, Zucky si Branson cel putin si-au cumparat insule. Gates avea ceva casa de hectare, nu mp. Ba, nu si le iau pentru ca vor sa puna rosii bio, si le iau pentru ca vor sa evite contactul cu plebea. Unde plm va imaginati voi ca ar merge aia cu transportul in comun nu stiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu