Meniu diagnosticare Bord Logan
http://vreausainvat.wordpress.com/2010/08/31/meniu-diagnosticare-bord-logan/
Cum se intra in meniul de diagnosticare al Calculatorului de Bord si ce semnifica valorile afisate
1. Se tine apasat butonul de RESET in timp ce se pune contactul (pozitia M) si se mentine apasat butonul de RESET timp de 5 secunde. Daca se porneste motorul (pozitia D) va fi disponibila si informatia de la pct. 7.
2. Turometrul şi Vitezometrul incep sa baleieze.
3. Se elibereaza butonul de RESET, apoi se apasa scurt pe el, trecand astfel cu fiecare apasare prin cele 5 ecrane de informatii, dupa cum urmeaza:
4. Prima apăsare: Toţi martorii luminoşi ai bordului se aprind (doar la primele versiuni de software – in prezent nu mai exista acest test), pe ecranul LCD apare ceasul şi versiunea de software a CB, turometrul si vitezometrul incep sa baleieze aproape toata scala de turatii, respectiv viteze.
5. A 2-a apăsare: Se aprind toate segmentele afişorului LCD
6. A 3-a apăsare: Se afişează nr. de litri din rezervor (dacă e vreun defect la senzor apare “—”)
7. A 4-a apăsare: Se afişează debit carburant în litri/oră dacă e motorul pornit (dacă e vreun defect apare “–”). La primele versiuni de software al TdB (Tablou de Bord) valoarea era afisata si daca ea era mai mica de 1 litru pe ora. La versiunile actuale nu se afiseaza decat valori mai mari de 1 litru pe ora, necesitand fie turarea motorului, fie cresterea sarcinii (de ex. prin pornirea AC).
8. A 5-a apăsare: Se afişează eventuale defecte memorate la senzori (toate defectele afişate în meniul de defecte de senzori memorate sunt defecte care au fost detectate dar nu mai sunt confirmate prezente, adică au avut loc)
- 8.1 “- – -TO” – circuit deschis senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t o”) – dacă motorul e rece nu se ţine seamă de el (este normala aceasta eroare cand se porneste motorul rece, probleme sunt doar daca eroarea re-apare dupa un reset cu motorul cald)
- 8.2 “- – -TC” – scurtcircuit senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t c”)
- 8.3 “-JO- -” – circuit deschis senzor jojă carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “j o”)
- 8.4 “-JC- -” – scurtcircuit senzor jojă carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “j c”)
- 8.5 “D- – - -” – absenţă semnal la senzorul de debit carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “d”)- se ţine seamă de el numai dacă există CB instalat (doar la versiunile de soft 6002 si 7102)
În caz de mai multe defecte memorate sau prezente, acestea sunt afişate pe o singură şi aceeaşi linie a afişorului.
Pentru a executa urmatoarele actiuni se apasa lung butonul RESET in timp cat sunteti in meniul de diagnosticare:
- se şterg defectele memorate
- se reseteaza datele parţiale din CB (Km parcursi si Litri consumati – restul deriva din ele)
- se iese din secvenţa de autodiagnosticare
- se reseteaza circuitul de afisare a nivelului de combustibil (serveste la rezolvarea afisarii incorecte a volumului de combustibil din rezervor)
Apoi se aduce contactul la pozitia A sau S (stop).
Daca nu se doreste efectuarea actiunilor expuse mai sus se aduce contactul la pozitia A sau S (stop) pentru a iesi din meniul de diagnosticare si a reveni la functionarea normala a tabloului de bord.
Everything Changes
-
I saw a recent tweet (on Bluesky) from SQLDaily highlighting a blog note
that Lukas Eder wrote in 2016 with the title: “Avoid using COUNT() in SQL
when you...
Acum o săptămână
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu